Про компанію

Ключовий напрямок діяльності OmniWay – ITSM-консалтинг. OmniWay надає професійні послуги у галузі побудови та модернізації системи управління корпоративними ІТ-процесами. У спектр послуг OmniWay входить проектування процесів управління, конфігурування та інтеграція інформаційних систем, що забезпечують облік та контроль за виконанням процесів, а також проектування та розробка аналітичної звітності. Експерти OmniWay беруть участь у впровадженні всіх необхідних процесів та систем, надають допомогу у підтримці та правильному проведенні організаційних змін та проводять профільне навчання співробітників компанії-замовника. OmniWay надає всебічну методичну та технічну підтримку впроваджених рішень.

Співробітники OmniWay – сертифіковані фахівці (ITIL Expert, IT Service Manager, ISO20000 Manager, CGEIT), які мають багаторічний проектний досвід в Україні та за кордоном.

Впровадження процесів управління ІТ (ITSM)

Управління ІТ-службою — галузь знань, навколо якої на даний момент склалося безліч стандартів, рекомендацій та практик. Ми пропонуємо послуги консультування для того, щоб ви за мінімальний час та з максимальною надійністю покращили роботу як усієї ІТ-служби в цілому, так і окремих її підрозділів.

Як основу для своєї роботи, наші консультанти використовують визнані та перевірені часом практики та стандарти: ITIL, COBIT, ISO/IEC 20000. Крім цього за роки роботи накопичено досвід впровадження практично всіх процесів управління ІТ: від управління рівнем послуг та фінансами ІТ до управління подіями, інцидентами, проблемами тощо. Ми можемо провести обстеження та виявити проблемні точки, спільно з представниками вашої команди розробити процес управління, задокументувати його, налаштувати інструменти автоматизації та звітності. Нарешті, допомогти вам впровадити його у повсякденну практику так, щоб процес працював, а поставлені цілі - досягалися.

OMNITRACKER | Автоматизація бізнес-процесів

Logo_OmniTracker

OMNITRACKER - це програмний продукт, призначений для автоматизації бізнес-процесів різних сервісних організацій:

  • ІТ-служб;
  • Call-центрів;
  • Проектні офіси;
  • Служб по роботі з клієнтами;
  • Розробників програмного забезпечення та ін.

Виробник – компанія OMNINET, Німеччина.

Принципово продукт складається із двох частин:

  • платформа (ядро), яка забезпечує базове середовище виконання (сервер програми, web-сервер, інтеграційна шина та ін.);
  • конструктор для створення прикладних пакетів (шаблонів), що дозволяє визначити схему даних, діаграму процесу (workflow), права доступу, бізнес-логіку, інтерфейс користувача, види звітних форм тощо.

Можна скористатися готовими рішеннями, розробити власні.

Рішення OMNITRACKER ITSM Center для ІТ-служб забезпечує автоматизацію наступних процесів ITIL:

  • управління подіями;
  • управління інцидентами;
  • управління запитами користувачів;
  • управління проблемами;
  • управління змінами;
  • управління конфігураціями;
  • управління релізами;
  • управління каталогом послуг;
  • управління рівнем послуг;
  • управління доступністю;
  • управління потужностями;
  • управління завданнями;
  • управління знаннями.

Пакет OMNITRACKER ITSM Center сертифікований PinkVerify на відповідність 11 практикам ITIL®v4.

Qlik Sense | Аналітика даних

Qlik Sense — це комплексне рішення для аналізу даних - еталон для нового покоління аналітики. Завдяки унікальному механізму асоціативної аналітики, складному штучному інтелекту та високопродуктивній хмарній платформи ви можете дати змогу кожному у вашій організації щодня приймати кращі рішення та вживати заходів, створюючи підприємство, справді кероване даними.

Ми радимо користуватися цією платформою: від аналітики роботи ITSM процесів, які ми впроваджуємо в своїх проектах – до використання задля підвищення ефективності роботи з будь-якими даними вашої організації.